Reklamace a vrácení zboží

Reklamační řád

  

Délka a počátek záruky

Záruční lhůta na zakoupené zboží je standardně 24 měsíců. Tato doba začíná běžet dnem, kdy kupující zboží převezme.

Pokud je na výrobku, jeho obalu nebo v přiloženém návodu vyznačena lhůta pro spotřebu či použití (v souladu s platnými právními předpisy), platí tato lhůta. V takovém případě končí záruční doba uplynutím této lhůty.

V případě, že dojde v rámci reklamačního řízení k výměně výrobku za nový, začíná nová záruční doba běžet znovu od okamžiku převzetí nového zboží kupujícím.

 

Minimální trvanlivost kosmetických produktů

U kosmetiky se datum, do kterého je vhodné produkt spotřebovat, označuje slovy „Spotřebujte nejlépe do: ...“.

Podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1223/2009 o kosmetických přípravcích nemusí být datum minimální trvanlivosti uvedeno u produktů, jejichž trvanlivost přesahuje 30 měsíců. V takovém případě naleznete na obalu symbol otevřené nádobky (tzv. PAO – Period After Opening), uvnitř kterého je uvedena doba (např. 12M), po kterou je možné přípravek bezpečně používat po jeho prvním otevření. Například údaj "12M" znamená, že by měl být krém spotřebován do 12 měsíců od otevření.

 

Uplatnění práv z vadného plnění

Prodávající odpovídá za to, že zboží má při převzetí požadované vlastnosti, a za vady, které se na něm projeví v průběhu záruční doby.

Pokud kupující zjistí na zakoupeném zboží vadu v průběhu záruční lhůty, má právo uplatnit reklamaci.

Záruka se nevztahuje na vady způsobené:

  • Běžným opotřebením věci při jejím užívání.

  • Neodborným, nešetrným nebo nesprávným zacházením, které je v rozporu s účelem výrobku nebo s návodem k použití.

  • Mechanickým poškozením nebo vyšší mocí (např. živelné události).

U zboží prodávaného za sníženou cenu se záruka nevztahuje na konkrétní vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.

Před prvním použitím je kupující povinen se seznámit s návodem k použití zboží (je-li přiložen, nebo dostupný na webu prodávajícího) a tímto návodem se řídit. Na vady vzniklé v důsledku nedodržení správného postupu použití se záruka nevztahuje.

 

Postup při reklamaci

Kupující uplatní reklamaci zasláním e-mailu na adresu info@palacioshop.cz

Reklamované zboží je nutné následně odeslat na adresu sídla prodávajícího:

Palacio CZ s.r.o. Berounská 1, 273 51 Kyšice

K zásilce je třeba přiložit:

  1. Kopii dokladu o koupi (faktury).

  2. Průvodní dopis se stručným, ale přesným popisem vady.

Kontaktní údaje pro informace o reklamacích:

  • E-mail: info@palacioshop.cz

  • Telefon: 777 921 921

Prodávající potvrdí kupujícímu přijetí reklamovaného zboží do reklamačního řízení e-mailem, a to nejpozději do 3 pracovních dnů od jeho fyzického převzetí.

 

Vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od převzetí zboží prodávajícím.

V případě, že reklamace není v této zákonné lhůtě vyřízena, má kupující právo na výměnu zboží za nové, nebo na vrácení zaplacené kupní ceny. Volba mezi těmito možnostmi náleží kupujícímu.

Cílem obchodu palacioshop.cz je vyřídit reklamaci ke spokojenosti kupujícího.